sjaakenco.reismee.nl

laatste dag

Vervolg dag 22 -vrijdag-

Allereerst zien we een Mcdonald’s, eindelijk…wifi. We lunchen daar wat en werken onze reisblog ff bij. Het stadje is heel leuk, alles ziet er super verzorgd uit en de gemiddelde huizen redelijk tot zeer luxe. Het plaatsje kent 2 camperplaatsen met wel liefst 160 plekken, nou…daar moeten we toch wel een plekje vinden. We staan naast een jachthaven, direct aan de kust. We wandelen het stadje in langs de boulevard. Het moet niet gekker worden maar we hebben nu al 2 dagen mooi weer. ’s Avonds lopen we naar de jachthaven en het strand. Het verschil tussen eb en vloed is in deze streek zeer groot, dat wisten we ook nog van de vorige keren. Een heel groot deel van het strand is nu droog gevallen en veel bootjes liggen op hun kant. We lopen dus heel stoer “de zee in”. Ik wil beslist morgenochtend ook kijken hoe ver het water dan is teruggekomen. De camperplaats is ondertussen helemaal vol gelopen, gezellig we lijken net zo’n zigeunerdorp.

Dag 23 –zaterdag-
Uh…het regent weer. Dus we gaan niet meer naar het strand om het verschil met eb en vloed te bekijken. Om 9.30 uur vertrekken we richting brugge, de kids liggen dan nog lkr te slapen. Om 12.30 uur komen we in Brugge aan. Het is echt super druk in de stad maar op “onze” camperplaats heerlijk rustig. Het is ondertussen zowaar weer droog geworden. Vanaf de camperplaats loop je door het park zo het centrum in. Het is nu al de 3e of de 4e keer dat we in Brugge zijn en we blijven het een super gezellig stadje vinden. We hebben zekers gewandeld in de voetstappen van mijn oom/tante die hier pas geleden ook zijn geweest haha. Rond 2-en slenteren we het stadje in en we vermaken ons prima. Kleding kopen, veel schoenen kijken (maar niets gekocht), chocola en marsepein gekocht. En ’s avonds op het grote plein in één van de vele restaurantjes gegeten. Dit was echt een leuke afsluiting van onze vakantie. Terug in de camper nog ff de laatste afwas en dan toch eindelijk om 20.30 uur naar huis.
Is ook wel lkr om weer thuis te zijn, maar als ik eerlijk ben kan ik al niet wachten op onze volgende campervakantie. Leuk dat jullie ons gevolgd hebben en bedankt voor jullie leuke reacties.

piha

Waaatttt, geen schoenen gekocht????
Dat is met recht een wonder! Haha
goed dat jullie weer veilig thuis gekomen zijn. En bedankt dat we mochten mee liften met jullie vakantie. xxxxx