sjaakenco.reismee.nl

dag 18 -maandag-

Het weer is redelijk van streek. Het heeft de hele nacht gehoost en ook de verdere dag komt daar geen verandering in. Wat jammer is is dat ons dakluikje wat lekt dus we hebben een ouderwets tent_gevoel, je weet wel met overal potjes en pannetjes tegen de regen. Dochter doet toch nog een laatste paardrit en man helpt de duikinstructeur met 2 duiklesjes, dat is wel zo makkelijk als er nederlanders bij zijn. We hadden eigenlijk gepland om vandaag in alle rust en in droogte de spullen in te pakken maar dat loopt iets anders. Door de aanhoudende natheid (zowel binnen als buiten) komt dat er niet van. Nou ja…dan maar hopen dat het morgen droog is en dan gaan we wel iets later weg. We eten bij het campingrestaurantje, erg lekker. Varkenshaasje in een cidersausje, niet slecht! Ik doe nog een laatste wasje en omdat het zo druk is in de wasserette blijf ik er maar bij. Heel gezellig hoor om met wat andere vrouwen in alle stilte te lezen, schept echt een band. Ach ja ..en dan ben je zomaar 2 uur verder.

piha

Wat vervelend dat het luikje lekt. Nu maar hopen dat jullie spullen snel weer droog zijn.
Een goede en veilige terugreis morgen. Op naar het zonnige Nederland.