sjaakenco.reismee.nl

dag 17 zondag

Gisteren begon met een zonnetje, dus vandaag…….weer bewolkt. Dus dat betekent dat we in de ochtend lkr “cocoonen” in de camper. Mijn “Ma flodder gehalte” is deze vakantie schrikbarend hoog. Omdat er in de omgeving niet veel te doen is en we dus ook de camping niet afgaan (behalve dan die ene keer om boodschappen te doen) hoef ik er ook niet echt op mijn paasbest uit te zien. En als het dan ook nog vaak kil is en je hebt zo’n heerlijke warme joggingbroek…tja…dan is mijn keuze al snel gemaakt. Ach…nog ff en dan moet ik er weer iedere dag netjes uitzien om naar mijn werk te gaan. Dochter vermaakt zich op de animatieclub en zoon komt om 13.00 uur zijn tentje uit en denkt dat het dan nog ochtend is. Zijn dag en nachtritme is danig verstoord. Ik heb er weer zin in om as dinsdag te vertrekken en weer nieuwe stadjes en plekjes te zien. We zouden eigenlijk vandaag nog een kanotocht maken maar ik vermoed dat we dat maar overslaan. Dat moet je doen met stralende zon (persoonlijke mening) dus maar opschuiven tot volgend jaar?? Man en de kids vermaken zich goed in het zwembad en ik gun me de tijd om te lezen.

Reacties

Reacties

piha

Hahaha ....... ma flodder gehalte. Groot gelijk hoor. Lekker in je warme joggingbroek een boek lezen. Dat is toch met recht een echt vakantie gevoel.
Wat leuk dat zoonlief in een tent slaapt. Toch het campingbloed van jullie geërfd. ;)
Veel plezier nog op de camping. Hopelijk voor jullie morgen weer een
stralende zon.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!