sjaakenco.reismee.nl

Dag 1

Om 12 uur vertrokken en we rijden richting Antwerpen. Al voor de grens naar Belgie wordt het steeds drukker, ach ja…dat hoort ook een beetje bij de vakantie he? Maar de file is echt hardnekkig en we zijn zeker 1 uur extra reistijd kwijt. En hoe meer we naar het zuiden rijden hoe….natter het wordt. Onze 1e stopplaats is Westende, we staan op een camperplaats ergens in de middle of nowhere.

En warempel we hebben de camper gestald en het houdt op met regenen en de zon breekt door. Jippie!! Het is ongeveer 16 uur. Gaan we vanavond pannenkoeken eten of gaan we naar Oostende? We doen het laatste en nemen de kusttram, echt leuk. Deze tram rijd van de Panne helemaal naar Knokke en doet daartussen zo’n 68 haltes aan. Binnen een half uurtje zijn we in Oostende en de kids besluiten dat ze opeens wat kleding nodig hebben. Gelukkig maar dat de winkels al snel dicht gaan. We zoeken een gezellig restaurantje op met uitzicht op de zee, yeh!! Dit is een goed begin van de vakantie. Zoon neemt daarna nog even een duik in de zee (had alleen geen zwemkleding bij zich!). Daarna weer met de tram naar “huis”. Bakkie koffie en om 23.00 gaat het licht uit.

piha

Nou, dat is toch het ultieme vakantiegevoel ........de zon gaat schijnen zodra je op de plaats van bestemming bent, lekker eten bij de kustlijn, om vervolgens naakt (???) de zee te trotseren. ;)

ma en pa

Leuke foto's en fijn dat de zon gaat schijnen speciaal voor jullie.