sjaakenco.reismee.nl

Dag 2

Het heeft de hele nacht gehoost, bakken water kwam er naar beneden. Maar overdag is het goed opgeknapt en is het droog. Rond 11 uur vertrekken we richting Dieppe in Frankrijk. Door de wind komen we niet echt snel vooruit, dan merk je dat je een (oude) camper heb met een alkoof, een echte windvanger. We kunnen maar gemiddeld 70 km rijden dus dat is niet super snel. Onderweg raakt een bies aan de zijkant half los dus die klappert lekker in de wind. Ik zowat uit het raam (beetje overdreven hoor mam) om dat ding met een haakje goed vast te houden. Stel je voor dat we het verliezen en het op de ruit van een andere auto slingert. Bij de eerstkomende parkeergelegenheid knipt man het gewoon los. Probleem opgelost.
We rijden naar Dieppe en zijn daar rond 16.00 uur. Nee maar…we zien de Lidl!!! Daar moeten we natuurlijk naar toe. Zoon zegt: “Zijn we helemaal in Frankrijk en dan gaan we nog naar de Lidl”. Tja…sommige dingen moet je gewoon niet willen veranderen. We gooien onze boodschappenkarretje vol en rijden daarna naar de Mac om ons reisblog up te loaden. We eten daar gelijk een hapje en rijden daarna naar de camperplaats in Dieppe. Ben benieuwd of we nog een plaats in de “stal” hebben. Wordt vervolgd.

piha

Zooo, dat is nog eens een probleem oplossen. Groot gelijk hoor!! haha.
Hopelijk hebben jullie een plek gevonden op de camperplaats.
Veel plezier in Dieppe.

ma en pa

ja hopelijk hebben jullie een plek op de camperplaats gevonden.