sjaakenco.reismee.nl

Dag 10 en 11

Dag 10 -zondag- Vandaag jmr genoeg een koude en bewolkte dag, dus we zitten noodgedwongen veel in de camper. Dochter gaat smiddags wel zwemmen gelukkig heeft de camping een binnenzwembad. Ach.. Met filmpjes kijken, lezen en badmintonnen kom je een eind maar we hopen dat we morgen beter weer hebben. Dag 11 -maandag- Yeh ....de zon schijnt. Alles ziet er gelijk gezelliger uit. Uh...het wordt een beetje saai, maar we doen weer niets , behalve genieten van de zon en het nietsdoen. Oh ja.. Ik heb de was gedaan, dus ik heb mijn uitdaging weer gehad. In de avond eten we onvervalste bloemkool. Het koelt in de avond behoorlijk af, dus we kijken een filmpje in de camper. Onze zoon geniet van de animatie.

piha

Is toch ook hartstikke fijn. Even lekker chillen!
Misschien hebben ze wel bingo bij de animatie. Altijd super leuk
om te doen. En natuurlijk de spanning dat je een mooie prijs kunt winnen. Hahaha

sjaakenco

ze spelen hier idd veel bingo lieve zus, maar we weten niet hoe snel we weer naar onze camper moeten vluchten. Was beter aan jou besteed haha

piha

Nou zeker weten Kakkie. Haha
En wat ben jij toch een grote meid geworden Amalia. Helemaal alleen mee doen met een paardenrit, terwijl niemand Nederlands spreekt. Knap hoor!