sjaakenco.reismee.nl

dag 13 - woensdag-

In de ochtend is het mooi weer, zonnetje schijnt dus we zitten voor de camper te genieten. Vanmiddag willen we naar het dichtstbijzijnde stadje om boodschappen te doen. Het is haast niet te doen om te fietsen (redelijk steil en geen fietspaden) en we willen eigenlijk ook niet met de camper gaan. Nu is er een speciaal busje dat naar de stranden gaat en die stopt ook even in Quimperle, het dichtstbijzijnde stadje. Dus we doen redelijk omslachtig en gaan dus met dit busje niet naar de stranden maar alleen ff naar Quimperle. Nadeel is wel dat er 1 bus heen gaat en 1 bus terug. Dus we moeten verplicht 5 uur ons zien te vermaken. Normaal moet dat geen probleem zijn, maar in Quimperle is naar onze mening echt niet veel te beleven. Maar…wel leuk om het gezien te hebben. We zijn alle 3 gewapend met een rugtas voor de boodschappen en we slaan lekker in, dit is toch iets uitgebreidere en goedkoper dan het kleine winkeltje op de camping. We slenteren wat, drinken wat en tja…dan hebben we het toch echt wel gezien. Dus dan maar 2 uur wachten op de bus. Dus op een bankje in de zon wachten we op de bus. Het is een heel klein busje en we zijn de enige personen. Het busje rijdt naar Azurro en daar worden we als het goed is door een speciaal campingbusje opgehaald. En omdat natuurlijk niemand zo gek is om het speciale strandbus te gebruiken om naar het stadje te gaan (het is trouwend ook echt te koud voor het strand) zijn we ook hier de enigen. We hebben dus een soort van prive rit. We zijn ’s avonds tegen 19.30 uur weer terug op de camping, er is een soort marktje, heel gezellig. Zoals ook de afgelopen dagen koelt het ’s avonds flink af, dus we hebben zelfs ons kacheltje aan. Op zich wel jammer hoor, want het is juist zo gezellig om tot ’s avonds laat buiten te zitten, maar hier kruipt iedereen terecht zijn huisje/camper/caravan of tent in.

Piha

Wauw dat is wel lang wachten. Gelukkig konden jullie lekker in de zo'n zitten.
Nu hopen dat jullie de komende dagen ook in de avond lekker buiten kunnen zitten.

ma en pa

Lekker wel een gevulde camper met lekkere dingen, is ook wat waard toch

Corry

Waren de rugzakken nog net zo zwaar toen je bij de camper kwam of was de last al wat lichter geworden?
Onderweg lekker wat snoepen uit de tas mmmmmm.
Fijne dagen nog met, als het kan ,kachelloze avonden buiten bij de gaslamp.

sjaakenco

we hebben idd alvast wat uit onze rugtassen "gesnoept" Corry haha