sjaakenco.reismee.nl

dag 14 donderdag

Vandaag in 1 woord een prachtige dag. De zon schijnt lekker en het is de hele dag ook droog. Manlief pompt het bootje op en daarmee maken we de rivier de Elle onveilig. Er schijnen 2 personen in te kunnen (1 volw en 1 kind) met een gezamenlijk gewicht van max 120 kilo. Ahum…daar komen we (ik en dochter) iets overheen. Ik wist niet dat dochter al zó zwaar was zeg!! Dus om meer ruimte te maken kruip ik er maar uit en dobbert dees lkr alleen verder. ’s Middags gaat ze ook nog even naar de manage. Tja….ik wou dat ik meer te melden had maar dat is dus niet zo. IHeerlijk dit relaxte leven, nog even van genieten voordat ons hectische leventje weer begint. Ik maak ’s avonds iets wat op bami lijkt , dit tot groot verdriet van zoon die eigenlijk alleen de bami van zijn opa lkr vindt. Pa…je hebt hem verwent!! Maar ach….op de camping smaakt alles goed.

Reacties

Reacties

piha

Hahaha, wij wisten ook niet dat Dees al zo zwaar was.
Tja, tegen de fantastische kookkunsten van pa kan niemand tegen op.

marga

Ha ha geef het gewicht van desie maar de schuld

ma en pa

Rick krijgt bami van ons.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!