sjaakenco.reismee.nl

dag 16 zaterdag

Man heeft een duiklesje geboekt voor 2 personen. In principe voor zoon en dochter, maar zoon is om 10.00 uur ’s morgens nog niet bij de mensen dus gaat man zelf mee. Dit overigens tot groot plezier van Dees. Het zonnetje schijnt zowaar dus ik ga gewapend met de krant mee. Dees moet in het begin wel wennen en het lukt haar niet om onder water te blijven, later met iets meer lood lukt dat wel. Voor de rest van de dag weer lkr genieten van het zonnetje en we doen weer NIETS bijzonders. Om 17.00 uur gaan man en zoon zich wagen in het avonturenpark aan de overkant van de camping. Met heel veel staalkabels is er een heus parcours gemaakt van allerlei “kabelbanen”. Ik kijk veilig vanaf de grond naar hun capriolen. Ondertussen probeer ik alvast de bbq een boost te geven zodat man direct het vlees erop kan leggen, maar ik mis helaas een “gen” . Het lukt niet ook al heb ik ondertussen 3 a 4 aanmaakblokjes aangestoken en wapper ik wild met de krant. Het wil niet lukken. Daarna blaas ik mijn longen uit mijn lijf, maar ook dat wil niet lukken. Tja..en als man weer terugkomt neemt hij “zijn” taak maar weer over. Frusterend!!

Reacties

Reacties

piha

Nou lieve zus, toch wel heel dapper dat je een poging hebt gedaan. Gelukkig hebben jullie weer een zonnige dag achter de rug. Lekker genieten hoor.

ma en pa

gevaarlijk hoor haha

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!